×

Uwaga

Proszę podać na początku adres

Jeżeli masz już konto w naszym sklepie, wpisz proszę dane logowania.

Adresy dostawy
Adres wysyłki taki sam jak na fakturze
Dodaj adres
Nazwa SKU Cena Ilość / Aktualizuj Podatek Rabat Suma
 
Cena produktu
 

Sposób wysyłki

Nie wybrano metody dostawy

Proszę wybrać metodę wysyłki

 

Nie mogliśmy dopasować metody wysyłki. Prosimy o uzupełnienie danych adresowych.

 
Suma:
0,00 zł
0,00 zł
Notatki i sugestie
Warunki sprzedaży - Zasady zwrotów

Warunki sprzedaży

Rezygnacja z zakupów:

Zakupiony produkt możecie Państwo zwrócić w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu. Nie przyjmujemy zwrotów używanych. Nie podlegają zwrotom artykuły z wyprzedaży.

Rezygnacja jest możliwa gdy:

•  towar nie był używany

•  nie był otwierany i pozbawiony opakowania oraz folii (jeśli taką posiadał)

•  nie został w inny sposób uszkodzony

Towar prosimy odesłać w opakowaniu chroniącym przed uszkodzeniem oraz w oryginalnym opakowaniu w którym został do Państwa wysłany. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu towaru nie spełniającego w/w warunków.

Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. 

Koszty zwrotu ponosi Kupujący. Produkt należy do nas odesłać wraz z dokumentem zakupu i numerem własnego konta bankowego na który przekażemy należność za zwracany towar. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o poniesione przez nas koszty wysyłki towaru. Zwrot przekazem pocztowym zostanie pomniejszony o opłatę za przekaz. Prosimy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów. ( druk oświadczenia do pobrania tutaj).

Wymiany produktów:

Istnieje możliwość wymiany produktu na inny. Prosimy o decyzję do 10 dni od otrzymania przesyłki. Wymiana jest możliwa gdy:

•  towar nie był używany

•  nie został w inny sposób uszkodzony.

Ewentualne różnice wynikające z cen wymienianych towarów zostaną rozliczone w momencie wymiany.

Towar prosimy odesłać w opakowaniu chroniącym przed uszkodzeniem oraz w oryginalnym opakowaniu w którym został do Państwa wysłany. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia towaru do wymiany nie spełniającego w/w warunków.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Koszty wymiany ponosi Kupujący.

Reklamacje:

Nie są uznawane reklamacje dotyczące różnic w wyglądzie towarów wynikających z ustawienia parametrów technicznych ekranu.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności dostawcy paczki. Klient ma obowiązek sprawdzenia zawartości paczki w obecności osoby dostarczającej paczkę, zwłaszcza gdy nosi ona ślady otwierania, uszkodzenia, itp. Należy wtedy spisać protokół i ewentualnie odmówić przyjęcia paczki.

Reklamacje towaru wadliwego podlegają procedurze jak dla towarów zakupionych w naszym sklepie stacjonarnym. Prosimy o wypełnienie druku reklamacji ( druk można pobrać tutaj) i odesłanie na nasz adres wraz z uszkodzonym produktem. Po otrzymaniu uszkodzonego produktu w możliwie najkrótszym czasie dopełnimy pozostałej części reklamacji informując Państwa o sposobie załatwienia sprawy.

Prosimy ewentualne reklamacje zgłaszać przed wysłaniem produktu. 

Prosimy również uzgodnić sposób przesłania reklamowanego produktu. Jest to warunek uznania kosztów reklamacji. 

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

Nie zwracamy kosztów przesłania nieuzasadnionych i nieuwzględnionych (przez producentów lub dystrybutorów) reklamacji.

Wszystkie zapytania dotyczące zwrotów, wymian, reklamacji prosimy zgłaszać mailem na adres: 

lider23@op.pl

 telefonicznie: 

              501 005 804        

Zwroty, wymiany, reklamacje prosimy przesyłać na adres:

LIDER
Lidia Kołodziej
ul.Kilińskiego 45
33-300 Nowy Sącz

- jeżeli nie zostało uzgodnione inaczej, należy przesyłać tzw. paczką ekonomiczną za pośrednictwem Poczty Polskiej.